اهداف و فعالیت های بنیاد را بهتر بشناسید

شرکت نفت و پالایش حامی پاسارگاد کیش

تاریخچه شرکت

شرکت نفت و پالایش حامی پاسارگاد کیش ( پتروحامی ) با شماره ۱۱۱۶۱ تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران ، با سرمایه اولیه ۵۰ میلیارد ریال به ثبت رسیده است .
فعاليت اصلي :
فعالیت در حوزه اصلی انرژی صنایع بالا دستی شامل توسعه میادین حفاری ، اکتشاف ، زمین شناسی و خدمات صنایع بالا دستی و پایین دستی از جمله ساخت ، بهره برداری و سرمایه گذاری در صنعت پالایشگاه و پتروشیمی ، نفت ، گاز ، نیرو ، انرژی های نو ، تجارت و بازرگانی محصولات و فرآورده های پالایشگاهی و پتروشیــمی ، صادرات فرآورده های نفـتی ، نفـت خام ، تجارت برق و انرژی ، ساخت و بهره برداری از نیروگاه های مقیاس کوچک و بزرگ ، تحقیق و توسعه در حوزه انرژی های نو از جمله : انرژی خورشیدی، زمین گرمایی ، بادی ، ساخت و اجرای پروژه های صنعتی ، نفتی وگاز و پتروشیمی و احداث صنایع ، تهیه و تولید و خرید و فروش کالای بازرگانی و صنعتی و تجهیزات صنعت نفت ، انجام مطالعات فنی ، طراحی و مهنــدسی پروژه های صنـــعت نفت و گاز و پتروشـیمی و نظارت بر اجرای پروژه ها ، اخذ نمایندگی از شرکت های خارجی و داخلی و همکاری با شرکت های بین المللی در زمینه صـنایع نفت وگاز و پتروشیمی می باشد.
طرح ها و پروژه ها
۱- پروژه احداث پالایشگاه ۲۵،۰۰۰ بشکه در روز از میعانات گازی در منطقه عسلویه (در دست اقدام)
۲- پروژه حفاری ۲۰ حلقه چاه نفتی واقع در منطقه آزادگان جنوبی (در حال مطالعات نهایی)
۳- پروژه احداث و نصب ۱۰۰ واحد جایگاه سوخت بنزین تک پمپی در استان تهران و ۱۵۰ واحد دیگر در سایر استان های کشور (در دست اقدام)
۴- پروژه سرمایه گذاری در صنایع پائین دستی پترو شیمی در منطقه آزاد قصرشیرین (در دست اقدام)
۵- بازرگانی مواد اولیه، فرآورده ها و محصولات صنعت نفت

اهداف شرکت

- تلاش در جهت کسب فناوریهای جدید در زمینه های مختلف انرژی و بهره‌برداری مناسب از گنجینه های عظیم کشورمان و ارائه پاسخ شایسته به نیاز روزافزون به انرژی به عنوان یک محصول راهبردی از زمره مهمترین فعالیتهای این شرکت می‌باشد.
- مهمترین اهداف این شرکت به شرح زیر می‌باشند:
- کسب درآمد در جهت ارتقای توان بنیاد تعاون در افزایش خدمات رسانی به زندانیان و خانواده های آنان
- توجه ویژه به منابع انسانی به عنوان سرمایه اصلی سازمان و تلاش در جهت رفع نیازهای رفاهی آنان
- اعمال روشهای نوین علمی در مدیریت، ساخت و نصب به منظور ارتقاء سطح بهره وری قابل حصول
- نگرش ویژه به ایمنی، بهداشت ، محیط زیست و پدافند غیر عامل به منظور حفظ و پایداری ماموریت ها و برنامه های سازمان
- اعمال روشهای نوین مدیریتی تولید در همه سطوح به منظور ارتقاء راندمان و کارائی سیستم و در نهایت افزایش نرخ بهره وری
- نگاه ویژه به طرح های افزایش بهره‌وری
- بهره‌برداری از فناوری اطلاعات جهت برقراری ارتباط پایدار و تسریع در انتقال اطلاعات
- توجه ویژه به امر آموزش نیروهای متخصص به منظور بالابردن سطح علمی و توانمندیهای فنی آنها
- هم اندیشی و توجه به کار گروهی و حذف بروکراسی غیر ضروری جهت دسترسی همه نیروها و مدیرعامل به یکدیگر و ترویج نظام شایسته سالاری
- توجه ویژه به محیط زیست، استانداردها و الزامات محیط زیستی
- پاسخگوئی به مصرف رو به رشد انرژی در کشور
- دستیابی به ارزش افزوده حداکثری

0
تعداد مددجویان تحت پوشش
0
تعداد واحد صنعتی و تولیدی
0
تعداد محصولات تولیدی
0
زیربنای واحدهای تولیدی

ماموریت

ایجاد یک شرکت توانمند بین المللی در حوزه های مختلف انرژی از طریق ایجاد، سرمایه گذاری و یا در اختیار گرفتن سهام موثر مدیریتی شرکت های فعال و دارای توانائیهای بالقوه در این حوزه

استراتژی

مشارکت و همکاری سازنده و موثر با فعالان بازارهای داخلی و بین المللی انرژی به منظور حداکثر سازی سود و توانمند سازی مجموعه بنیاد تعاون زندانیان در جهت ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات تعریف شده به زندانیان و خانواده های آنان از طریق افزایش منابع مالی.

چشم انداز

قرار گرفتن در فهرست شرکتهای برتر بین المللی انرژی ظرف 10سال آینده از طریق تعامل، هم افزائی و استفاده از توان شرکتهای فعال ایرانی و بین المللی

پخش ویدیو

بازتاب فعالیت های بنیاد در رسانه ها

با زندانی شدن افراد ، خانواده آنان بیشتر در معرض آسیب های اجتماعی قرار می گیرند . زندانیان در قبال کار ها و فعالیت هایی که انجام می دهند از بنیاد حقوق و دستمزد دریافت می کنند .نیمی از حقوق و دستمزد زندانیان به حساب خانواده های شان و نیمی دیگر برای تامین مخارج ضروری در زندان به حساب زندانیان واریز می شود. بخشی از این فعالیت های اشتغال زایی به صورت مصاحبه و یا گزارش های تصویری در رسانه های کشو بازتاب داده شده است. از جمله رسانه های تصویری اینترنتی در این خصوص وب سایت آپارات می باشد.